Strona 1 - Formularz Zlecenia

  • Numer Zlecenia: _________________________________________

  • Rzeczy Pozostawione przez Klienta:


  • Zakres Prac do Wykonania:


  • Miejsce na Rysunek Poglądowy:


















[Tu zostaw miejsce na szkic]

  • Uwagi:


  • Szacowany Koszt Naprawy:


  • Szacowany Koszt Wykonania Zlecenia:
    Waga finalnego produktu (po wykonaniu zlecenia) ______ g x Ustalona Cena ______ zł/g = ______ zł
    Przykład dla Klienta:
    Klient zostawia 10 g produktu, ubytek wynosi 0,5 g, suma całkowita produktu po wykonaniu wynosi 9,5 g.
    9,5 g x 200 zł/g = 1900 zł

  • Podpis Klienta: _________________________________________


Strona 2 - Regulamin Usług

  1. Zapoznanie się z Regulaminem:

  • Klient, pozostawiając przedmiot do naprawy, potwierdza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i go akceptuje.

  • Podpis złożony na kopertce usługowej lub jego brak nie zmienia faktu, że pozostawienie przedmiotu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Podmiot Wykonujący Usługę:

  • Podmiotem wykonującym usługę jest Jubiler Dominik lub inny podmiot, któremu zlecone zostanie wykonanie usługi.

Sposób Wykonania Usługi:

  • Klient został poinformowany o sposobie wykonania zlecenia, w tym o ryzykach związanych z naprawą uszkodzonych przedmiotów, które mogą nie wrócić do stanu świetności lub jakości nowego produktu.

  • Przykład: Zerwany łańcuszek może ponownie pęknąć w pobliżu miejsca lutowania z powodu wcześniejszych napięć materiału.

Ryzyka Związane z Procesem Naprawy:

  • Wysokie temperatury mogą prowadzić do zlepienia się ogniw na stałe. Podmiot nie ponosi odpowiedzialności za tego typu uszkodzenia.

  • W pierścionkach, pod wpływem temperatury, kamienie mogą wypaść, a przy zmniejszaniu lub powiększaniu rozmiaru istnieje ryzyko utraty kamienia. Podmiot nie bierze odpowiedzialności za takie zdarzenia.

Odpowiedzialność za Wady i Reklamacje:

  • Podmiot nie ponosi odpowiedzialności za wady wykryte przez klienta po odbiorze produktu, takie jak pęknięcia w innych miejscach, zadziory itp., które mogły zostać spowodowane niewłaściwym przechowywaniem lub użytkowaniem.

  • Klient odbierając produkt, akceptuje, że naprawa została wykonana zgodnie z zleceniem i nie wnosi żadnych roszczeń.

  • W przypadku wykrycia wady przed wykonaniem usługi, podmiot zobowiązuje się do poinformowania o tym klienta.

Zmiany i Dodatkowe Koszty:

  • Klient został poinformowany, że w celu prawidłowego wykonania usługi mogą zajść konieczne zmiany, takie jak dodanie dodatkowego kamienia, powiększenie, zmniejszenie lub zwiększenie wagi produktu.

  • Klient jest świadomy, że do prawidłowego wykonania usługi może być użyte do 10% więcej surowca, za co zostanie obciążony najniższą możliwą ceną, np. ceną złomu.

Brak Odbioru:

  • W przypadku braku odbioru przedmiotu powyżej 12 miesięcy, naliczona zostanie opłata w wysokości równowartości przedmiotu. Klient zgadza się, aby przedmiot został przeznaczony na pokrycie kosztów związanych z magazynowaniem i wykonaniem usługi.

Zmiany Koloru, Kształtu i Czyszczenia:

  • Otrzymany przedmiot może różnić się kolorem, kształtem lub czystością od oddanego, np. brudniejszy, czystszy, bez pozłocenia w miejscu lutowania. Czyszczenie czy oksydacja to osobne, odpłatne usługi.

Monitoring:

  • Klient jest świadomy, że jest monitorowany wizualnie i dźwiękowo na terenie sklepu, a nagrania mogą być wykorzystane tylko w sytuacjach spornych, np. w postępowaniu sądowym.

Sąd Rejonowy:

  • W przypadkach spornych, właściwym do rozstrzygania sporów jest sąd rejonowy w Gdańsku.

Sentymentalna Wartość Przedmiotów:

  • Klient jest świadomy, że w przypadku przetopu przedmiotów, nie odzyska ich w pierwotnym stanie. Przedmioty „sentymentalne” lub „pamiątki rodzinne” mają wartość jedynie jako złom.

Sprawdzenie Przedmiotu:

  • Klient potwierdza, że przedmiot został przy nim sprawdzony i np. zważony, oraz że nie wnosi do tego zastrzeżeń po wykonaniu usługi.

Zwrot Fragmentów Biżuterii:

  • Podmiot zapewnia, że wszelkie fragmenty biżuterii wycięte podczas usługi zostaną zwrócone klientowi w momencie odbioru przedmiotu. Klient, odbierając przedmiot, nie wnosi zastrzeżeń co do braków, takich jak np. brak zapięcia.

Gwarancja i Rękojmia:

  • Gwarancja na usługi, takie jak lutowanie, wynosi 3 miesiące. W przypadku nowego pęknięcia w innym miejscu, naprawa będzie traktowana jako osobna, odpłatna usługa.

Brak Możliwości Naprawy:

  • W przypadku braku możliwości naprawy, podmiot zwróci przedmiot w stanie, w jakim go otrzymał, bez wykonania usługi. To nie dotyczy niezadowolenia z usługi przetopu, gdyż podmiot nie jest w stanie przywrócić przedmiotu do pierwotnego stanu.

Decyzje Techniczne:

  • W przypadkach spornych dotyczących techniki wykonania produktu, ostateczna decyzja należy do podmiotu lub technologii użytej w produkcji, np. nie można wykonać cieńszego pierścionka niż przewiduje to technologia.

Znajomość Nomenklatury:

  • Klient jest świadomy różnic w nomenklaturze jubilerskiej, np. sygnet a pierścionek męski, i akceptuje fachowe nazewnictwo używane przez sprzedawcę.

Zakończenie Umowy:

  • Umowa kończy się w momencie odbioru przedmiotu przez klienta. Wszelkie późniejsze zmiany, takie jak prośba o grubszy frez, są traktowane jako osobna, odpłatna usługa.


Podpis Klienta: _________________________________________
Data: _________________________________________